מכירות רשת "ביג בוקס": 100 מיליון שקל בשנה
מתכננת להגיע עד סוף 2007 למכירות של 200 מיליון שקל ברשת ביג בוקס, ועוד 200 מיליון ברשת "בסט ביי". מתחילה לייבא את מותג מוצרי החשמל הסיני Hair
לדבריו, בשנת 2007 יגיע היקף המכירות ל-200 מיליון שקל בשנה לביג בוקס ו- 200 מיליון שקל נוספים לבסט ביי. זאת, בהתאם ליעדים שהציב אייל פישמן, יו"ר פישמן רשתות, בעלי הרשת. רשת ביג בוקס מתמחה במכירת אלקטרוניקה בידורית (מסכי טלוויזיה, DVD, מערכות קולנוע ביתי ועוד), והיא מתמקדת בהענקת חוויית קניה לצרכן.
בקרוב יחלו בבסט ביי לשווק את מותג מוצרי האלקטרוניקה והחשמל הסיני Hair, עימו נחתם במהלך השבוע שעבר הסכם בלעדיות. מדובר במותג של מוצרי חשמל שכולל גם אלקטרוניקה בידורית, גם גאדג'טים וגם מוצרי הקו הלבן (מקררים, תנורים, מכונות כביסה). המותג ינסה להשיג
נתח שוק על בסיס מחיר מוזל של המוצרים.
מבחינת פריסת הסניפים, מתכננים בבסט-ביי לפתוח שלושה סניפים חדשים: בסיטי סנטר בחיפה, בדן דיזיין ברמת גן ובפאוור סנטר דיזנגוף בנס ציונה. עד חג הפסח יפתחו עוד שני סניפים חדשים של בסט ביי, האחד במתחם גלילות בצומת גלילות והשני במתחם דודג' סנטר הממוקם בנצרת עילית.
לדברי מוטולה, שלושת הסניפים הנפתחים בימים אלה הם חלק ממהלך הפריסה של הרשת בסניפי רשת החשמל סקאל שנרכשו על ידי בסט ביי. מוטולה מציין עוד כי עד סוף השנה תיפתח הרשת שתי חנויות ביג בוקס חדשות, ובסך הכל תכלול הרשת 17 חנויות של המותג בסט ביי ו-5 חנויות ביג בוקס.
בתחילת אפריל עתידים ברשת להשיק את "ביג בוקס מגזין", חוברת כרומו בת כ-80 עמודים שתחולק בחינם בחנויות הרשת, ותכלול כתבות שונות אודות המותגים הקיימים בחנויות ויעילותם למול המתחרים.