האחות היפאנית של בימבה
בתערוכת המכוניות בז'נבה הציגה ניסן את פיבו. המכונית הקטנה והחשמלית שמיועדת לנסיעה עירונית, מסתובבת על צירה ב-360 מעלות ונראית כמו כוכבת של סרט מצוייר
למרות שאורכו הוא רק 2,700 מ"מ מפגוש לפגוש, הפיבו מסוגל להכיל שלושה איש בנוחות, כאשר הנהג יושב באמצע ולפני שני הנוסעים היושבים בחלק האחורי של תא הנוסעים. הודות לרוחבו הצר – 1,600 מ"מ בלבד – הוא מסוגל להתנהל בקלות בכבישים עמוסים ולחנות ללא כל קושי כמעט בכל מקום.

מקום לנהג ושני נוסעים מאחור. פיבו יחצ
דלתות הזזה חשמליות
ואולם, גולת הכותרת של הפיבו היא תא הנוסעים שלו, שמסתובב ב-360 מעלות סביב צירו, והודות לכך אין יותר צורך בנסיעה לאחור: ניתן להסיע את הפיבו הישר לתוך מקום חנייה ולאחר מכן, לאחר סיבוב המרכב עד שהוא פונה לכיוון ההפוך, לצאת ישר לפנים.
מעבר לכך, הפיבו ישים קץ לנסיעה לאחור סנטימטר אחרי סנטימטר בזמן חנייה במקביל בין שני מכשולים: סיבוב תא הנוסעים כך שהוא פונה לכיוון הנסיעה פירושו שהנהג אינו חייב לתמרן כשהוא מביט מעבר לכתפו או מנסה לאמוד מרחקים דרך המראה. מכיוון שהפלטפורמה היא בעלת סימטריה אורכית, האופן שבו הנהג חש בקצוות הרכב אינו משתנה גם לאחר סיבוב תא הנוסעים ב-180 מעלות.
למרכב המסתובב בעל צורת הביצה יש מספר יתרונות נוספים. דלתות ההזזה החשמליות הגבוהות מקלות מאוד על הכניסה והיציאה, כמעט ללא כל אפשרות לפגיעה בראש, ואילו העמודים ה"שקופים"
וצג המבט ההיקפי (Around View Monitor) של ניסאן גורמים להיעלמותם המוחלטת כמעט של השטחים המתים.
מצלמות המוצבות מחוץ למרכב ליד שני עמודי A משדרות תמונה מדויקת של הסביבה למסכים הממוקמים בתוך העמודים, והופכות אותם לחלונות וירטואליים. מצלמות נוספות הממוקמות בשני הקצוות ובשני הצדדים של הרכב מאפשרות לצג המבט ההיקפי להציג מבט היקפי של 360 מעלות של סביבת הרכב על צג בלוח המכשירים. טכניקה חדשנית לעיבוד תמונות הופכת את התמונות הללו לתמונה אחת ממבט הציפור.
כל המערכות החדשניות שבפיבו משולבות בעיצוב עתידני אך ידידותי. הפנסים הראשיים, או ה"עיניים" בחזית התא הכדורי מעניקים לפיבו מראה ידידותי, ומגרעות בחלק הקדמי והאחורי – או אולי צריך לומר בחלק הקדמי ובחלק הקדמי - של הפלטפורמה מכוסות בחומרים רכים ומספקות מקומות ישיבה כשהמכונית חונה.