בורגראנץ' מסיים ההתקשרות עם באומן-בר-ריבנאי
בוטלה פעילות הפרסום שתוכננה ל-2006 וכללה השקת קמפיין טלוויזיה ומוצרים חדשים. נערכת לרה-ארגון במטה החברה בתוך כחצי שנה
עוד נודע, כי הסתיימה ההתקשרות של החברה עם משרד יחסי הציבור בר תקשורת, מהלך שנעשה ביוזמת משרד היח"צ ואין בכוונת בורגראנץ' להתקשר עם משרד חדש. בתוך כך, בוטל לאלתר קמפיין פרסומי לבורגראנץ' שתוכנן ל-2006, ושנאמד במאות אלפי שקלים. הקמפיין היה אמור לכלול סרטים, הפקות משותפות והשקה של מוצרים חדשים.
חניכת החנות החדשה בקניון מלחה בירושלים היתה שיתוף הפעולה האחרון בין באומן-בר-ריבנאי לבורגראנץ'. "זה נראה כמו מהלך טבעי", אמר גורם בבאומן בר ריבנאי בתגובה. "יוסי רוצה ללמוד את השוק. עשינו עבודה מדהימה בבורגראנץ'".
עוד נודע, כי חושניסקי נערך לביצוע רה-ארגון כולל במטה החברה, שיכלול עוד פיטורים והחלפה של פונקציות בכירות. זאת לאחר שיותר מרבע מעובדי המטה של החברה
פוטרו במסגרת תוכנית התייעלות שהוא מפעיל.
גורם המקורב לחושינסקי אמר: "הרשת צריכה כיוון אסטרטגי, לכן אין צורך במשרד פרסום. יש בזה הגיון. כשחברה עושה רה-ארגון היא צריכה שהות למחשבה. יכול להיות שבעתיד הם ישובו לשתף פעולה".
משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי היה אחראי על השקות מוצרים כמו ה"קומבינה" ו"מיני ראנץ'". בר תקשורת ליווה את החברה ב-8 השנים האחרונות וטיפל גם בהשקות מוצרים וגם בטלטלה שעברה החברה עם התפטרותם של המנכ"ל יוסי לובטוןן וסמנכ"ל השיווק סביון בר סבר, בעקבות סכסוך בין לובטון לצדיק בינו, הבעלים הקודמים של הרשת.
בינואר האחרון נמכרה רשת בורגראנץ' מחברת פז (שבשליטת צדיק בינו) לאיש העסקים יוסי חושינסקי, השותף (בין היתר) ב-10% מרשת טיב טעם. ימים ספורים לאחר השלמת עסקת הרכישה התפטרו מיוזמתם מנכ"ל בורגרראנץ' שמואל אפל וסמנכ"לית השיווק חגית קמין. במקומו של אפל מינה חושינסקי לתפקיד מנכ"ל החברה את אחיו הצעיר רמי אלעד.
יוסי חושינסקי מסר בתגובה: "אין תגובה".