גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


קוצרת עוד עונה

מור קציר תמשיך להוביל את קמפיין רשת הוניגמן תמורת 40 אלף דולר

סהר הראל | 31/1/2006 13:35 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
הדוגמנית הבינלאומית מור קציר תמשיך להוביל את קמפיין הפרסום של רשת הוניגמן גם בקיץ 2006. זאת העונה השנייה של קציר כפרזנטורית החברה והיא תרוויח עבורה כ-40 אלף דולר.

קמפיין קיץ 2006 בכיכובה של קציר יעלה בחודש מרץ הקרוב באמצעות משרד
הפרסום גלר- נסיס ויעלה בהיקף של כמיליון דולר.

יעקב הוניגמן, מנכ"ל הוניגמן: "ההחלטה להמשיך לעונה שנייה  עם מור קציר התקבלה לאחר סקרים שערכה החברה שהוכיחו כי מור מזוהה עם החברה וערכיה: אישה צעירה, עכשווית, דעתנית וקלאסית". 
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
  • עוד ב''פרסום ושיווק''

כותרות קודמות
כותרות נוספות
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים