התקציב המזמר
תקציב הפרסום של האופרה הישראלית יטופל במשרד הפרסום יהושע TBWA
יהושע TBWA יהיה אחראי על כל עבודת המיצוב החדש של האופרה הישראלית, ויטפל בכל נושאי התכנון האסטרטגי, הפרסום והדיוור הישיר של המשכן לאמנויות הבמה-בית האופרה הישראלית לקראת עונת 2006/7. כמו כן יהיה המשרד אחראי לטיפול השיווקי
והפרסומי בכל הפעילויות המתוכננות במשכן לאומנויות הבמה.
עופרה זכריה, מנהלת הפרסום והשיווק באופרה הישראלית: "המעבר למשרד יהושע נובע מהחלטה אסטרטגית של האופרה הישראלית להרחיב את מעגל הקהלים אליו היא פונה, ליישם חשיבה אסטרטגית, חכמה, צעירה ומקורית ולרענן ולשדרג את השפה הפרסומית".
רמי יהושע: "אנו שמחים שנבחרנו לקחת חלק בקידום האופרה הישראלית. לכבוד הוא לנו להיות חלק מעשייה תרבותית חשובה זו".