גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


התקציב המזמר

תקציב הפרסום של האופרה הישראלית יטופל במשרד הפרסום יהושע TBWA

סהר הראל | 11/1/2006 11:12 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
תקציב הפרסום של האופרה הישראלית והמשכן לאמנויות הבמה יטופל במשרד הפרסום יהושע TBWA . התקציב טופל עד עתה בסופרפוש מקבוצת פובליסיס. גורמים בענף מעריכים את היקף התקציב בכמיליון דולר.

יהושע  TBWA יהיה אחראי על כל עבודת המיצוב החדש של האופרה הישראלית, ויטפל בכל נושאי התכנון האסטרטגי, הפרסום והדיוור הישיר של המשכן לאמנויות הבמה-בית האופרה הישראלית לקראת עונת 2006/7. כמו כן יהיה המשרד אחראי לטיפול השיווקי
והפרסומי בכל הפעילויות המתוכננות במשכן לאומנויות הבמה.

עופרה זכריה, מנהלת הפרסום והשיווק באופרה הישראלית: "המעבר למשרד יהושע נובע מהחלטה אסטרטגית של האופרה הישראלית להרחיב את מעגל הקהלים אליו היא פונה, ליישם חשיבה אסטרטגית, חכמה, צעירה ומקורית ולרענן ולשדרג את השפה הפרסומית".

רמי יהושע: "אנו שמחים שנבחרנו לקחת חלק בקידום האופרה הישראלית. לכבוד הוא לנו להיות חלק מעשייה תרבותית חשובה זו".
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
  • עוד ב''פרסום ושיווק''

כותרות קודמות
כותרות נוספות
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים