גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


מה צריך הגבר שלך?

הקמפיין החדש ל"ניקול" מבית חוגלה קימברלי טוען: הגבר שלך צריך ניקול. למה? כי הוא פשוט לא יודע לעשות שום דבר לבד

סהר הראל | 10/1/2006 17:35 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
חוגלה קימברלי תשקיע 2 מיליון שקל בהחדרת הניראות החדשה של המותג "ניקול". החברה יוצאת בקמפיין, באמצעות גיתם BBDO, הכולל ארבעה סרטונים שביים הבמאי הבריטי טום פאצ'.

בסרטים מוצגות סיטואציות משעשעות בהן נראה גבר המנסה לבצע פעולות שונות במטבח ללא הצלחה. הקמפיין יעלה תחת הסיסמה: "מבחינתו הוא טיפל בבעיה, מבחינתך הוא צריך ניקול".

לצפייה בסרטון הראשון לחץ כאן

הניראות החדשה מלווה בעיצוב חדש של אריזות המוצרים שבוצעה על ידי המחלקה החדשה של גיתם – BBDO DESIGN. ללוגו ניקול הצטרף אייקון של שתי כפות ידיים המייצגות את יד האישה ויד הגבר המשלימות זו את זו והצבעים השולטים הם שחור ולבן.

אייל מליס מנהל חטיבת
מוצרי הנייר בחוגלה קימברלי: "התחלנו את המהלך לפני כשנתיים כשאיחדנו את כל המוצרים תחת מותג העל ניקול תוך כינוס מותגים כמו איריס, מולט, וחוגלה. השלב השני אותו אנו משיקים היום הוא הצגת השפה החדשה של המותג שעוצבה ע"י גיתם BBDO DESIGN".

מעצבת: יעל בר נתן, מנהלת קריאטיבית: מעיין רשף, סמנכ"ל - מיכל דבורצקי, מנהל לקוחות - ניר צולה, תקציבאי - מתן קמפ, פלנינג - אור-לי סיגל, אימי עירון, סמנכל קריאטיב - אסי שביט, מנהל קריאטיב - גל פורת, ארט - משה סייקביץ', קופי - יאיר וייס, הפקה - ליאת מושה.
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
  • עוד ב''פרסום ושיווק''

כותרות קודמות
כותרות נוספות
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים