נכנסים לכם לכיס
מנהל קריאטיב במשרד פרסום מרוויח בממוצע בין 20 ל-25 אלף שקל, כך עולה מסקר רמות השכר בתעשיית הפרסום של חברת ADMAN. קופי בכיר מרוויח בין 12 ל14 אלף שקל, תקציבאי מרוויח בין 8 ל-10 אלף שקל. בחברות האינטראקטיב רמות השכר עדיין נמוכות יותר
ואלה תוצאות הסקר לגבי רמות השכר הממוצעות הנהוגות במשרדי הפרסום:
מנכ"ל ממוצע של משרד פרסום מרוויח כ-45 אלף שקל ברוטו בחודש. סמנכ"ל לקוחות מרוויח בממוצע בין 30 ל-35 אלף שקל בחודש. סמנכ"ל כספים במשרד פרסום מביא איתו הביתה כ-35 אלף שקל בחודש. מנהל קריאייטיב בין 20 ל-25 אלף שקל, ארט בכיר בין 12 ל-14 אלף שקל, קופי בכיר בין 12 ל-14 אלף שקל ואילו קופי מתחיל מרוויח בין 6 ל-8 אלף שקל.
מנהל תיקי לקוחות מרוויח בממוצע בין 18 ל-20 אלף שקל. סופרוויזר בין 12 ל-14 אלף שקל. תקציבאי בכיר מרוויח כ-8 עד 10 אלף שקל. מנהל מחלקת פלנינג סכום
הנע בין 15 ל-35 אלף שקל בחודש. פלנר בכיר מרוויח כ-12 אלף שקל. מנהל מחלקת מדיה מרוויח כ-25 אלף שקל בממוצע ואילו מדיה פלנר או בייר בכיר כ-12 אלף שקל.
השנה בדק סקר השכר גם את רמות השכר הנהוגות בחברות האינטראקטיב. שם המשכורות עדיין נמוכות יותר מאשר במשרד פרסום. כך מרוויח מנכ"ל חברת אינטראקטיב בין 25 ל-30 אלף שקל בחודש בממוצע. סמנכ"ל לקוחות וסמנכ"ל קריאטיב מרוויחים בין 18 ל-20 אלף שקל בממוצע. סופרוויזר מרוויח בין 10 ל-12 אלף שקל, תקציבאי בין 6 ל-10 אלף שקל, מעצב פלאש בין 6 ל-10 אלף שקל וקופי בין 8 ל-10 אלף שקל.
גינגי פרידמן, מנכ"ל ADMAN : " הנתונים מצביעים על כך שלאחר הגאות של שנת 2004 חלה התמתנות ברמות השכר, בשנת 2005, כמו גם ברמת הדרישה לעובדים".

טבלת השכר המלאה - לחצו להגדלה