מקיפים את הגלוב(ו)ס
עיתון העסקים "גלובס" יוצא בקמפיין טלוויזיה מעניין באמצעות שלמור אבנון עמיחי. הצצה ראשונה לסרטון החדש
בסרטון הטלוויזיה נראה איש עסקים המתכונן בקפידה ליום
שעומד להתחיל: הוא מתלבש היטב, לוקח את החולצה היפה ביותר, בוחר לו עניבה אופנתית, מתיז אפטר שייב, נועל נעליים, עונד שעון, ו...נכנס למיטה.
מטרת הקמפיין להדגיש את יתרונו של "גלובס" המגיע לאיש העסקים ערב לפני כולם.
מנהל קריאייטיב ראשי: גדעון עמיחי, מנהל קריאייטיב וקופי: ירון תגר, ארט דיירקטור: אילן לוין, סופרוויזר: קרן ימיני, תקציבאית: שי דור, במאי: רני כרמלי, מפיקת משרד: סיגל נוגסי, הפקה: ישי הדס, מנהל שיווק גלובס: ירון בראון, מנהלת פרוייקטים שיווקיים גלובס: מירית חביב