גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


מקיפים את הגלוב(ו)ס

עיתון העסקים "גלובס" יוצא בקמפיין טלוויזיה מעניין באמצעות שלמור אבנון עמיחי. הצצה ראשונה לסרטון החדש

סהר הראל | 4/1/2006 12:31 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
עיתון העסקים "גלובס" יוצא בקמפיין חדש תחת הסיסמה: "יום העסקים שלך מתחיל ערב לפני כולם". הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי, יכלול טלוויזיה, עיתונות ורדיו.

בסרטון הטלוויזיה נראה איש עסקים המתכונן בקפידה ליום
שעומד להתחיל: הוא מתלבש היטב, לוקח את החולצה היפה ביותר, בוחר לו עניבה אופנתית, מתיז אפטר שייב, נועל נעליים, עונד שעון, ו...נכנס למיטה.

מטרת הקמפיין להדגיש את יתרונו של "גלובס" המגיע לאיש העסקים  ערב לפני כולם.

מנהל קריאייטיב ראשי: גדעון עמיחי, מנהל קריאייטיב וקופי: ירון תגר, ארט דיירקטור: אילן לוין, סופרוויזר: קרן ימיני, תקציבאית: שי דור, במאי: רני כרמלי, מפיקת משרד: סיגל נוגסי, הפקה: ישי הדס, מנהל שיווק גלובס: ירון בראון, מנהלת פרוייקטים שיווקיים גלובס: מירית חביב
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
  • עוד ב''פרסום ושיווק''

כותרות קודמות
כותרות נוספות
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים