גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


תינוק נולד

קמפיין חדש של חוגלה-קימברלי מזמין אתכם לשלוח תמונות של התינוק שלכם לאתר. מי יודע, אולי הוא יהיה כוכב הפרסומת הבא של האגיס?

סהר הראל | 3/1/2006 12:46 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
חוגלה-קימברלי עולה בקמפיין במסגרתו יבחר "כוכב הפרסומת הבא של האגיס". במסגרת הקמפיין יתבקשו הורים לשלוח תמונות של ילדיהם לאתר החברה. עשרת התינוקות שיבחרו במקומות הראשונים יוזמנו לאודישנים לפרסומת ומתוכם יבחרו תינוק ותינוקת שיככבו בסרט הבא של"האגיס".

הקמפיין יעלה בהיקף של 250 אלף דולר באמצעות מק'אן אריקסון ומק'אן דיגיטל ויכלול טלוויזיה ואינטרנט.

טלי אורן, מנהלת תחום תינוקות בחוגלה קימברלי: "מדי שנה
מגיעות אלינו פניות רבות מאימהות המבקשות כי תינוקם ישתתף בסרט של האגיס. סרטי 'האגיס' זכו במשך השנים בפרסים רבים ושודרו במקומות רבים בעולם, השנה החלטנו  להיענות לבקשה ולייצר תחרות בה נבחר תינוק ותינוקת לסרט הבא.

הקמפיין החל כרעיון לקמפיין אינטרנט והורחב גם לטלוויזיה. מחקרים  אחרונים שערכנו  הראו כי 41% מהאמהות המשתמשות בחיתולים גולשות באינטרנט, זהו מדיום מצוין  להגיע לקהל הממוקד בעלויות סבירות".
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
  • עוד ב''פרסום ושיווק''

כותרות קודמות
כותרות נוספות
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים