תינוק נולד
קמפיין חדש של חוגלה-קימברלי מזמין אתכם לשלוח תמונות של התינוק שלכם לאתר. מי יודע, אולי הוא יהיה כוכב הפרסומת הבא של האגיס?
הקמפיין יעלה בהיקף של 250 אלף דולר באמצעות מק'אן אריקסון ומק'אן דיגיטל ויכלול טלוויזיה ואינטרנט.
טלי אורן, מנהלת תחום תינוקות בחוגלה קימברלי: "מדי שנה
מגיעות אלינו פניות רבות מאימהות המבקשות כי תינוקם ישתתף בסרט של האגיס. סרטי 'האגיס' זכו במשך השנים בפרסים רבים ושודרו במקומות רבים בעולם, השנה החלטנו להיענות לבקשה ולייצר תחרות בה נבחר תינוק ותינוקת לסרט הבא.
הקמפיין החל כרעיון לקמפיין אינטרנט והורחב גם לטלוויזיה. מחקרים אחרונים שערכנו הראו כי 41% מהאמהות המשתמשות בחיתולים גולשות באינטרנט, זהו מדיום מצוין להגיע לקהל הממוקד בעלויות סבירות".