ה-1 בחודש: מילי אביטל ל-H&O
הפרסומת ל-H&O, "מילי אביטל מול המראה", היא הזוכה ב-"1 בחודש" מבין פרסומות חודש נובמבר
קמפיין המראות של H&O באמצעות באומן בר ריבנאי זכתה ב–81 נקודות, 31% עבור תרומה למותג ו– 19% עבור קריאטיביות.
במקום השני זכתה הפרסומת "אמריקן אקספרס – דה נירו", של פרסום
אוגילבי, ניו יורק, אדפטציה מקומית של שלמור אבנון עמיחי Y&R, עם 53 נקודות – 19% עבור תרומה למותג ו-15% עבור קריאטיביות.
במקום השלישי "yes וייטנאם אימפקט – ספיישל סרטים לחג" של פרסום מקאן אריקסון, עם 33 נקודות – 10% תרומה למותג ו- 13% קריאטיביות.
הדירוג המלא יתפרסם בגיליון "אותות" הקרוב.