מתגלחים להם על הזקן
בעקבות רכישת "ג'ילט" על ידי פרוקטר אנד גמבל, יעבור תכנון ורכש המדיה של "ג'ילט" מסוכנות MINDSHARE ל"מדיה.קום" ו"זניט מדיה"
ג'ים סטנגל, סמנכ"ל השיווק העולמי של פרוקטר אנד גמבל, מסביר: "הסיבה למעבר היא ניגוד האינטרסים של MINDSHARE ופרוקטר אנד גמבל. MINDSHARE הינה סוכנות המדיה העובדת עם יוניליוור, ובתחום רגיש כמו מדיה איננו יכולים לאפשר קיום של ניגוד אינטרסים שכזה".
כתוצאה ממהלך זה, ייערכו שינויים גם בישראל ותכנון המדיה
יעבור, כאמור, למדיה.קום. במקביל רכש המדיה, שבוצע בעבר ישירות על ידי חברת שסטוביץ, יעבור לסוכנות זניט מדיה מבית באומן בר ריבנאי . שינויים אלה יכנסו לפועל החל מינואר 2006.
הילית מגד, מנהלת המדיה בפרוקטר אנד גמבל בישראל: "כהמשך טבעי להחלטה העולמית, גם בישראל אנו מתחילים ביישום שלבי המיזוג עם ג'ילט. אין לנו ספק שסוכנויות המדיה עמן אנו עובדים הינן המובילות בישראל מבחינת ידע ויכולות מקצועיות, ואך טבעי הדבר שנשאף ליהנות מן היכולות הייחודיות של שותפינו העסקיים".
עדכון אחרון : 2/11/2005 13:05