גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


מתגלחים להם על הזקן

בעקבות רכישת "ג'ילט" על ידי פרוקטר אנד גמבל, יעבור תכנון ורכש המדיה של "ג'ילט" מסוכנות MINDSHARE ל"מדיה.קום" ו"זניט מדיה"

סהר הראל | 2/11/2005 13:05 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
פרוקטר אנד גמבל מעבירה את תכנון המדיה של "ג'ילט" מסוכנות MINDSHARE לסוכנות מדיה.קום מבית אדלר חומסקי&ורשבסקי. זאת בהמשך לרכישת חברת  ג'ילט על ידי פרוקטר אנד גמבל העולמית.

ג'ים סטנגל, סמנכ"ל השיווק העולמי של פרוקטר אנד גמבל, מסביר:  "הסיבה למעבר היא ניגוד האינטרסים של MINDSHARE ופרוקטר אנד גמבל. MINDSHARE הינה סוכנות המדיה העובדת עם יוניליוור, ובתחום רגיש כמו מדיה איננו יכולים לאפשר קיום של ניגוד אינטרסים שכזה".

כתוצאה ממהלך זה, ייערכו שינויים גם בישראל ותכנון המדיה
יעבור, כאמור, למדיה.קום. במקביל רכש המדיה, שבוצע בעבר ישירות על ידי חברת שסטוביץ, יעבור לסוכנות זניט מדיה מבית באומן בר ריבנאי . שינויים אלה יכנסו לפועל החל מינואר 2006.

הילית מגד, מנהלת המדיה בפרוקטר אנד גמבל בישראל: "כהמשך טבעי להחלטה העולמית, גם בישראל אנו מתחילים ביישום שלבי  המיזוג עם ג'ילט. אין לנו ספק שסוכנויות המדיה עמן אנו עובדים הינן המובילות בישראל מבחינת ידע ויכולות מקצועיות, ואך טבעי הדבר שנשאף ליהנות מן היכולות הייחודיות של שותפינו העסקיים".
עדכון אחרון : 2/11/2005 13:05
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
  • עוד ב''פרסום ושיווק''

כותרות קודמות
כותרות נוספות
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים