גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


שקד חדש

קמפיין ראשון לספי שקד בביתו החדש, משרד הפרסום ענבר מרחב שקד. הצצה לקמפיין החדש של "אקסלנס נשואה"

סהר הראל | 2/11/2005 12:39 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
"אקסלנס נשואה" עולה בקמפיין לקופות הגמל באמצעות משרד הפרסום ענבר-מרחב-שקד.  זהו הקמפיין הראשון של הפרסומאי ספי שקד שהצטרף לאחרונה כשותף בענבר-מרחב-שקד, לאחר שעזב את ראובני פרידן.

סיסמת הקמפיין, בהשקעה של כ-3 מיליון שקל
: "יש אנשים שהכסף שלהם שווה עד פי שניים".

ערן יניב, סמנכ"ל שיווק "אקסלנס נשואה": "הקמפיין נועד להעביר בצורה פשוטה ואלגנטית את העובדה שעמיתי קופות הגמל של 'אקסלנס נשואה' זכו לתשואה הרבה יותר גבוהה משל הבנקים".

ניהול קריאטיבי: ספי שקד, תסריט: שרון כהן, מנהל תקציב: ירון מרחב, תקציבאית: אסנת צרפתי, חברת הפקה :גוסטבו הפקות, במאי: רני כרמלי , צלם :דני שניאור, פוסט פרודקשן: JCS, עורך: מאור קשת
עדכון אחרון : 2/11/2005 12:39
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
  • עוד ב''פרסום ושיווק''

כותרות קודמות
כותרות נוספות
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים