שקד חדש
קמפיין ראשון לספי שקד בביתו החדש, משרד הפרסום ענבר מרחב שקד. הצצה לקמפיין החדש של "אקסלנס נשואה"
סיסמת הקמפיין, בהשקעה של כ-3 מיליון שקל
: "יש אנשים שהכסף שלהם שווה עד פי שניים".
ערן יניב, סמנכ"ל שיווק "אקסלנס נשואה": "הקמפיין נועד להעביר בצורה פשוטה ואלגנטית את העובדה שעמיתי קופות הגמל של 'אקסלנס נשואה' זכו לתשואה הרבה יותר גבוהה משל הבנקים".
ניהול קריאטיבי: ספי שקד, תסריט: שרון כהן, מנהל תקציב: ירון מרחב, תקציבאית: אסנת צרפתי, חברת הפקה :גוסטבו הפקות, במאי: רני כרמלי , צלם :דני שניאור, פוסט פרודקשן: JCS, עורך: מאור קשת
עדכון אחרון : 2/11/2005 12:39