נתי דינר פורש
מנהל האסטרטגיה ותכנון השידורים של זכיינית ערוץ 2 "קשת" החליט לפרוש מהחברה אחרי שנתיים. דינר: "אני שמח לצאת לדרך חדשה בעיתוי הנוכחי עם שינוי מפת הטלוויזיה המסחרית בישראל"
דינר היה שותף להקמת מחלקת השיווק של "קשת" ב-1993 ובמהלך השנים שימש בין היתר מנהל הפרסום בשסטוביץ, מנהל השיווק בערוץ הספורט, מנכ"ל מחקרי TGI וסמנכ"ל המדיה בגיתם/BBDO.
במסגרת תפקידו האחרון ה"קשת" היה דינר אחראי על האסטרטגיה והמחקר, תכנון לוח השידורים וניהול תהליכי הקידום. בנוסף ניהל דינר את הליך המיתוג המשותף לשלושת זכייניות ערוץ 2 והרשות
השנייה תחת הסיסמה: "שתיים זה תמיד ביחד".
"אני מסכם שנתיים מצוינות בחברה מעולה ומודה לאבי ניר על הזכות לקחת חלק משמעותי בשנתיים האינטנסיביות והחשובות שעברו על קשת", אמר דינר. "אני שמח לצאת לדרך חדשה בעיתוי הנוכחי עם שינוי מפת הטלוויזיה המסחרית בישראל, ומשוכנע שאמצא דרך להמשיך ולתרום להתפתחות הטלוויזיה המסחרית בישראל".
מנכ"ל "קשת" אבי ניר בתגובה: "אנו מודים לתרומתו של נתי דינר לקידום ולהצלחת הארגון ומאחלים לו הצלחה בהמשך דרכו".
עדכון אחרון : 10/10/2005 10:47