סתיו של אהבה באל על
החוויות שעוברות על התייר הישראלי בעולם מוצגות בקמפיין חדש של אל-על לעונת הסתיו
הקמפיין, בהפקת מק'אן אריקסון כולל סרט פרסומת שצולם במהלך חודש אוגוסט בדרום אפריקה ומציג את החוויות שעובר הנוסע הישראלי בחו"ל. להקת פינגווינים עולה על אוטובוס לשדה התעופה בעיר מושלגת, דרקון סיני יוצא מתהלוכת ראש השנה וחבורת בושמנים רצה בצמוד לרכב שטח בערבות אפריקה. ברקע מתנגן השיר "Love is in the Air".
הקמפיין בעלות מיליון דולר תחת הסיסמה: "אל על לוקחת אותך לכל מקום בעולם ומחזירה אותך הביתה עם כל החוויות" ישודר בערוצי הטלוויזיה, בפרסום אינטראקטיבי, במודעות בעיתונות היומית, בפרסומים באינטרנט ובבתי הקולנוע.
יואב לוי, סמנכ"ל מסחר וקשרי תעופה באל על: "החברה רואה בחיזוק הקשר עם לקוחותיה גורם חשוב ביותר במימוש אסטרטגיה זו. לכן אנו משקיעים בקמפיין ראשון מסוגו הבא להדגיש את החוויה הכוללת שמעניקה אל על לנוסעים לחו"ל ולשבים איתנו ארצה".
במסגרת האסטרטגיה העסקית של חברת אל על, ממשיכה החברה להציע הצעות אטרקטיביות במחירים מוזלים לנוסעים המקדימים לתכנן את חופשתם מבעוד מועד ולרכוש מראש את כרטיסי הטיסה:
משרד פרסום: מק'אן אריקסון, סמנכ"ל קריאייטיב: טל רביב, מנהל קריאטיב: סיגל עבודי, ארט: רונה יעקובי, קופי: עד נוי, סמנכ"ל לקוחות: רוני קורל, סופרויזר: סיון נוי, תקציבאי: שחר בן נעים, מפיקת המשרד: תמי כץ זרה, חברת הפקה: אולפנות, במאי: אוהב פלאנץ
עדכון אחרון : 27/9/2005 14:45