גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


יום חדש, לוק חדש

קסטרו יוצאת בקמפיין לקולקציית החורף 2005/6 הפעם בלי סנדי, רומי או בקי אלא בכיכובם של שני דוגמנים בריטים

סהר הראל | 27/9/2005 13:20 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
תשכחו מסנדי בר, מרומי אבולעפיה או מבקי גריפין  וקבלו את הקמפיין החדש של קסטרו.

תחת הסיסמה: "New collection every day" מציגה החברה את קולקציית החורף עם צמד דוגמנים תוצרת חוץ.

בסרטון מככבים זוג הדוגמנים הבריטים אשה לאו וג'יימס ויל אשר מציגים מגוון סיטואציות בין בני זוג שמשתנים ומתחדשים ומציגים בכל פעם צד אחר באישיותם, כמו קולקציית האופנה של קסטרו.

למה דווקא דוגמנים מחו"ל? לימור ויכסלבאום סמנכ"ל השיווק של קסטרו מסבירה:

"המהפך של קסטרו הוצג כבר בקיץ הקודם כשעברנו מלהתרכז בפרזנטורית או פרזנטור מסויים, למגוון רחב של דוגמנים ודוגמניות שמופיעים בFashion Guide  שלנו. ההחלטה היא בעצם שהפוקוס יהיה על הקולקציה, על הבגדים. זאת ההחלטה שנעשתה לפני שנה בחברה כולה והיא משפיעה בהכרח גם על הדגש התקשורתי.

מעבר לכך, שמנו לנו יעד להגיע לשווקים בחו"ל וכיום אנחנו נמצאים ב-7 מדינות ברחבי העולם. זה לא תהליך פשוט, החלטנו עליו כבר לפני כמה שנים וביצענו לימוד מאוד מסיבי לגבי כל ההשלכות של זה מבחינת מידות, מבחינת עיצוב החנויות וכו. המטרה היא ליצור מותג גלובלי, קוסמופוליטי וזה בא לידי ביטוי, כמובן, גם בתקשורת ובפרסום".

אתם לא חוששים שהצרכן הישראלי ידחה את המותג שלכם שכל השפה הפרסומית שלו נעשית באנגלית?
אני חושבת שזה לא שאלה של ישראלי או לא ישראלי, אלא האם אנחנו מצליחים לפנות אליהם לצד הרגשי.  מעבר לכך הישראלים אוהבים להיות קוסמופוליטים, הם אוהבים לחיות בעידן הגלובלי ובהחלט שומעים את הגאווה הישראלית כשהם רואים את המותג גם בחו"ל.

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן, יכלול טלוויזיה, שילוט חוצות, עיתונות ובאינטרנט בהשקעה של כ-10 מיליון שקל.

גבי רוטר מנכ"ל משותף של קסטרו: "בקמפיין הקרוב אנו ממשיכים להפתיע ולרגש, וממשיכים את הקו האסטרטגי המבדל את קסטרו כחברת האופנה המובילה בישראל.  הקמפיין מחזק את הבולטות של קסטרו כמותג מצליח בינלאומי, תוך שימוש בשפה בינלאומית אחידה, המשדרת אופנה, עיצוב, תשוקה והתרגשות".

סופרוייזרית: אורלי ראובני, תקציבאית: אורנית גילמן, מנהל קריאייטיב ראשי: ספי שקד, מנהל קריאייטיב: יונתן בלידן, קופירייטיר: מוטי בן בכר, ארטדיירקטורית: אמראל שושני-ברק, חברת הפקה: ראבל, בימאית: נירית ירון, צלם: מנו קדוש, שיער: ז'אן קאן, איפור: נמרוד פלד

עדכון אחרון : 27/9/2005 14:20
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
  • עוד ב''פרסום ושיווק''

כותרות קודמות
כותרות נוספות
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים