גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


חוזרים בענק

פרסומות וקמפיינים עולים מיליוני שקלים. אפילו לשוקו בשקית

אודי אורמן | 23/9/2005 9:32 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
גל חדש שוטף את הפסקת הפרסומות שלנו. צונאמי, יש לומר. גל ענק שמנפץ את כל מה שהורגלנו לו בשוק הפרסום המקומי.

אולי זו הצמיחה הכלכלית, שיש הטוענים שהיא קיימת, אולי זה מצב הרוח המשופר עם תום ההתנתקות, מה שבטוח - חברות גדולות חזרו להשקיע בפרסומות גדולות מהחיים. פתאום הפסקת הפרסומות זה לא רק פרסומות מיובאות ומדובבות מחו"ל (כדוגמת פרסומות הקאלט לקינדר), אלא חגיגה לעיניים וכמובן לכיסם של המפרסמים.

הראויה ביותר לציון וגם היקרה ביותר היא הפרסומת "בוקר שוק" של תנובה. מיליוני שקלים הושקעו בשיווק מותג חדששנועד למחוק (בשעה טובה) את המותג קרלו, מתוכם חמישה מיליון שקלים נדרשו לקמפיין הפרסומי.

הפרסומת היא מחווה לקהל הצעיר ורוויה מראות אינתיפאדה: מכוניות מתרסקות, רצפות מתנפצות וטילי קסאם משוגרים אל על. המבוגרים שונאים את זה כי הם אומרים שזה לא חינוכי או משהו כזה, הילדים מתים על זה כי זו פרסומת מגניבה בטירוף.
מכוניות מתרסקות וטילי קסאם. הפרסומת
מכוניות מתרסקות וטילי קסאם. הפרסומת "בוקר שוק" של תנובה. ללא
שבויים אמריקאים שרים צביקה פיק בויטנאם. הפרסומת של
שבויים אמריקאים שרים צביקה פיק בויטנאם. הפרסומת של "yes". יחצ
צביקה פיק כאייקון תרבות

גם בסלקום אי מוד הלכו על גדול. 12 מיליון שקל הושקעו בקמפיין ההשקעה של המוצר. יפן מעולם לא היתה טרנדית יותר, אופנתית יותר ובעיקר סלולרית יותר. בימים שבהם כל ילדה בת 16 רוצה להיקרא צ'אנג מיין ולקפצץ עם קוקיות ושמלת סמרטוטים, הסלולרי הגיע בזמן מעולה.
 
והפרסומת? Big in Japan ( למרות שהסרטון צולם בכלל בתאילנד). מסוקים, משאיות, אתר כרייה ועשרות יפניות מעוצבות להפליא. כולם בחגיגה אחת גדולה שרים "מרי לו" של צביקה פיק ביפנית. מה יכול להיות גדול יותר מזה?

לצפייה בסרטון "איימוד" לחץ כאן
 
צביקה פיק כשלעצמו הפך אייקון של פרסומות ענק, כשהזכורה במיוחד היא הפרסומת הווייטנאמית של יס. "מעלה מעלה" שלו זומרר עם"I Don ' t Care if They Gonna Fry Me".

לצפייה בסרטון הויטנאמי של yes לחץ כאן
 
בימים אלה אגב, נערך מבצע עם אחד מארגוני הצדקה, שהמתנה בו היא פרסומת עם מוזיקה של צביקה פיק. הרי, כמו תמיד, אם יש טרנד אז בואו ננצל אותו עד תומו.
 
אבל אין ספק שהחביבה מכולם לאחרונה היא פרסומת הגרלת הענק של מפעל הפיס, קמפיין שבו הושקעו שמונה מיליון שקלים. ביקורות רבות ניסו "להרוג" את הפרסומת הזאת. יש שאמרו שהיא לא קריאטיבית, עצלנית,

הטריק הכי ישן בספר, אבל רבותיי, זאת פרסומת של גדולים.
 
זאת בעצם "הפסטיגל" של הפרסומות. מקבצים את הכוכבים הכי גדולים למיזם משותף, כייפי ורענן. כששקע ותקע אוחזים בידה של ג. יפית וצועדים אל השקיעה זה לא פחות מקאלט. זה מה שראוי להגרלה הגדולה מכולם. הרי גם המבקרים הקנטרנים ביותר רוצים בסך הכל לקום מחר בבוקר עם 50 מיליון שקל.
טרנד בהתהוות. צביקה פיק.
טרנד בהתהוות. צביקה פיק. ארכיון
הפסטיגל של הפרסומות. הגרלת 50 המיליון של מפעל הפיס.
הפסטיגל של הפרסומות. הגרלת 50 המיליון של מפעל הפיס. יחצ

עדכון אחרון : 23/9/2005 9:29
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
  • עוד ב''פרסום ושיווק''

כותרות קודמות
כותרות נוספות
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים