גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


אלקטריק בע"מ

רשת "שקם אלקטריק" יוצאת בקמפיין בכיכובו של רון שחר מ"טלנובלה בע"מ". בקמפיין, באמצעות באומן בר ריבנאי, הושקעו 4 מיליון שקל

סהר הראל | 13/9/2005 12:00 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
רשת "שקם אלקטריק" יוצאת בקמפיין שמטרתו לבסס את מעמדה כרשת חדשנית ומשתלמת.

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, יכלול טלויזיה ועיתונות בכיכובו של השחקן רון שחר מ"טלנובלה בע"מ".

בקמפיין, תחת הסיסמה "שקם אלקטריק – תמיד לפני כולם", הושקעו 4 מיליון שקל.

במרכז הסרטון זוג ישראלי צעיר המגיע לחו"ל,  לטירת החלומות של הדוד העשיר. הדוד משוויץ בטירת הפנטזיות שלו, אבל כל מה שמעניין
את הבחור הישראלי שלנו הם מכשירי החשמל המתקדמים הנמצאים בטירה.

דודי מנטין, מנכ"ל רשת "שקם אלקטריק": "אנחנו מאמינים שבזירה התחרותית של קמעונאות מוצרי החשמל יש להציע לצרכן ערך מוסף אמיתי. המהלך הנוכחי של הרשת מביא לצרכן נוסחה חדשה ומהפכנית בקטגוריה זו: כל פעם שצרכן יקנה מוצר ב'שקם אלקטריק', הוא יהנה לא רק מהמחירים הטובים ביותר - אלא גם יקבל מוצר מתקדם או הטבות בלעדיות אחרות".

מנהל קריאייטיב- דיויד אדלשטיין, קופירייטר- גידי שמיר, ארט דירקטור- דרורית זרמון/אנה פינקלשטיין, מפיקה- אודליה נחמיאס, מנהלת מחלקת הפקה- דורית גווילי, מנהלת לקוחות- אירית סחר, סופרוייזר- אורן דיבון, תקציבאית בכירה- אלונה דקל, תקציבאית- עמית זיו, קניינית מדיה- נעמה דרסלר, חברת הפקה-פארדיסו, בימאית- ליאת דהאן, מפיק בפועל- אריאל פרידן, צלם- אופיר קדמי, ארט- תורג'מן
עדכון אחרון : 13/9/2005 12:00
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
  • עוד ב''פרסום ושיווק''

כותרות קודמות
כותרות נוספות
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים