סמנכ"ל חדש בגיתם
יואב פרידור מונה לסמנכ"ל של אחת משתי יחידות ה- SBU בגיתם. פרידור, שעבד בעבר באריאלי ובנטויז'ן, מצטרף בכך לסמנכ"לית השניה, מיכל דבורצקי שמונתה לפני כחודש
מהלך זה הוא חלק מהשינוי האירגוני שהחל בגיתם לפני כחודש, במסגרתו מחולק המשרד לשתי יחידות עבודה הטרוגניות המשלבות תקציבאים, פלנרים וקריאטיב , הנותנים מענה כולל ללקוח. ומנוהלים ע"י סמנכ"ל.
SBU אחד מנוהל ע"י מיכל דבורצקי ואילו השני ינוהל ע" יואב פרידור.
פרידור עבד בעבר בפובליסיס אריאלי כסופרוייזר ובנטויז'ן כסמנכ"ל שיווק. במסגרת תפקידו באריאלי טיפל בתקציבי גלידות נסטלה , בירה קרלסברג, המשביר לצרכן, מועדון ביי אנד בונוס, מנגו ועוד.
במסגרת תפקידו כסמנכ"ל השיווק בנטויז'ן ניהל תחת אחריותו את כלל הפעילות השיווקית של החברה על כל תחומיה -כולל אינטרנט, תקשורת בינלאומית,סחר אלקטרוני, תוכן ועוד. כמו כן היה אחראי על הפעילות השיווקית של חטיבות נטויז'ן, נטויז'ן ביזנס, נענע ונטאקשן.
מיכל המאירי, מנכ"ל גיתם בירכה את פרידור על המינוי: "אני שמחה על הצטרפותו של יואב למשרדנו, הוא מביא עימו נסיון רב ויכולת הן בהבנת צרכי הלקוח, הן בהכרת עולם הפרסום והשיווק והמון נסיון בניהול. אני מאחלת לו בהצלחה בתפקיד".
פרידור אמר היום: "אני שמח לחזור לשוק הפרסום, להצטרף לגיתם BBDO ולהיות חלק מתנופת העשייה והיצירה במשרד. אני מרגיש שהנסיון הרב שלי בנטוויז'ן יאפשר לי להבין טוב יותר את הלקוחות ולענות על צרכיהם".
עדכון אחרון : 7/9/2005 12:50