שוקינג שוקו
תנובה משיקה מותג חדש בתחום השוקו תחת השם SHOCK. המותג יכלול משקאות שוקו בחמישה טעמים, ויחליף את המותג הקודם של תנובה,"שוקו קרלו"
בכך תנסה תנובה להתחרות בשחקן החזק ביותר בתחום השוקו, יטבתה של שטראוס, שאוחז בכ-65% נתח שוק. תנובה עצמה, על שלושת המותגים, אוחזת כיום בכ-35% נתח שוק. היקף שוק משקאות החלב בארץ מוערך בכ-400 מיליון שקל בשנה.
לאחרונה עשתה תנובה נסיון למתוח את המותג "שוקו קרלו", שהיה בעל דימוי ילדותי יותר, גם לקהל בני הנוער, בהם רואים ב"תנובה" את הקהל העיקרי. מהלך זה לא צלח ובחברה החליטו לזנוח את מותג "קרלו" בשוקו, ולהשקיע במותג החדש בלבד. במהלך זה מצפה תנובה להגיע ל-40% נתח שוק עד סוף 2006.

זונחים את שוקו קרלו, מתמקדים במותג החדש יחצנות
מותחים את השוק לכיוונים חדשים
משקאות שוקו SHOCK ייוצרו במחלבת תנובה ברחובות. בשלוש השנים האחרונות עברה מחלבת רחובות תהליך הערכות מחדש במהלכו בוצעו השקעות בציוד ובפיתוח בעלות של כ- 35 מיליון דולר וזאת על מנת לספק חלב לסוגיו ומשקאות חלב באיכות ובכמות גבוהה.
לדברי חגית אדלר, מנהלת חטיבת עסקים ושיווק בתשלובת החלב: "מוצרי SHOCK מביאים בשורה אמיתית לקהל אוהבי משקאות החלב. לראשונה אנו מתמקדים בשוקו ומותחים אותו לכיוונים חדשניים של שוקו עם נגיעות טעמים. מגמות
השוק באירופה ובארה"ב מצביעות על כך שפוטנציאל תחום המשקאות עדיין לא מוצה והמטרה שלנו היא גם להגדיל את השוק".
סדרת משקאות SHOCK תופיע בעיצובי אריזה חדשים התואמים את אסטרטגית המוצר וערכיו. הסידרה מאופיינת בצבע צהוב עז המיועד ליצור בולטות. בנוסף יופיע השוקו בשקית בעיצוב מיוחד בצורת פירמידה, המאפשרת אחיזה נוחה יותר.
ההשקה תלווה בקמפיין באמצעות משרד הפרסום מק'אן אריקסון תחת הסיסמה: "בוקר SHOCK. להתעורר לשוקו חדש".
עדכון אחרון : 31/8/2005 14:36