אמא יש רק אחת
חברת מטרנה יוצאת בקמפיין חדש באמצעות משרד הפרסום JWT, תחת הסיסמה: "הכי קרוב לאמא". הצצה לסרטון החדש
גלי ניר, מנהלת השיווק של מטרנה: "מטרתו של הקמפיין להמשיך ולהציג את המסר של החברה כיצרנית תחליפי החלב
הדומים ביותר בהרכבם לחלב אם. מסר זה מועבר באמצעות אם ותינוקה הרך, שזה עתה נולד, והקשר הראשוני האינטימי הנרקם ביניהם בעת ההנקה".
מנתוני נילסן לשנת 2004 עולה כי שוק תחליפי חלב-האם בישראל מגלגל כ- 400 מיליון שקל. נתח השוק של מטרנה לתקופה זו, כ- 55%.
מנכ"ל ומנהל קריאייטיב: יורם דמבינסקי, קריאייטיב: עמיר שינקמן , טיראן בר שלום ומיה קרמן, מנהל לקוחות: יואב מגל-ג'מילי, תקציבאית: מירב דואק, מנהלת תיכנון אסטרטגי: סלביה גבע, פלנרית : מירב אמיד, מפיקת משרד: שרון בן-דוד, במאית: יעל אלרוד, צלם: אופיר קדמי, משרד הפקה: מולה הפקות, מוסיקה: שמוליק נויפלד
עדכון אחרון : 15/11/2005 12:31