ציפור בריבוע
תלמה יוצאת בקמפיין חדש ל"שוגי בריבוע" באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי. הקמפיין החדש הוא חלק ממהלך הפיכתו של "שוגי" למותג על
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, מהווה צעד נוסף במהלך להפיכתו של "שוגי" למותג על, כפי שהכריזה תלמה לפני מספר שבועות. במסגרת זו, הורחבה סדרת המוצרים
של "שוגי" ונעשה שינוי באריזות.
הקמפיין יכלול טלויזיה, עיתונות, אינטרנט ופעילות בבתי קולנוע.
בסרטון הפרסומת, הכולל אנימציה המשלבת טכניקה של תלת מימד, נראית דמותו החדשה של שוגי כשהוא שועט על סקטבורד במהירות בין אתרים מפורסמים בעולם והופך אותם למרובעים, לדוגמא: מגדל אייפל בפריז הופך למבנה מרובע, הפירמידות במצריים הופכות לריבועים וכדומה.
מנהל קריאייטיב : דיויד אדלשטיין, מנהלת לקוחות : שרון קונופני , סופרוויזרית: נויה אידלסון, תקציבאית: אפרת ברנס, ארט דירקטור : מיכל גונן, קופירייטר: אמיר אריאלי, מנהלת הפקה: דורית גוילי, מפיק : אלון שמואלוף, פלנרית: ליבי כץ- בר,חברת אנימציה: פיצ'י פוי
עדכון אחרון : 16/8/2005 13:08