גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


ציפור בריבוע

תלמה יוצאת בקמפיין חדש ל"שוגי בריבוע" באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי. הקמפיין החדש הוא חלק ממהלך הפיכתו של "שוגי" למותג על

סהר הראל | 16/8/2005 13:08 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
תלמה, מקבוצת יוניליוור ישראל, מעלה קמפיין ל"שוגי בריבוע" – ריבועי דגנים בטעם דבש שהושקו לאחרונה. בקמפיין תשקיע יוניליוור 5 מיליון שקל, והוא ילווה בסיסמה: "שוגי בריבוע מרבע ת'עולם".

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי,  מהווה צעד נוסף במהלך להפיכתו של "שוגי" למותג על, כפי שהכריזה תלמה לפני מספר שבועות. במסגרת זו, הורחבה סדרת המוצרים
של "שוגי" ונעשה שינוי באריזות.

הקמפיין יכלול טלויזיה, עיתונות, אינטרנט ופעילות בבתי קולנוע.

בסרטון הפרסומת, הכולל אנימציה המשלבת טכניקה של תלת מימד, נראית דמותו החדשה של שוגי כשהוא שועט על סקטבורד במהירות בין אתרים מפורסמים בעולם והופך אותם למרובעים, לדוגמא: מגדל אייפל בפריז הופך למבנה מרובע, הפירמידות במצריים הופכות לריבועים וכדומה.

מנהל קריאייטיב : דיויד אדלשטיין, מנהלת לקוחות : שרון קונופני , סופרוויזרית: נויה אידלסון, תקציבאית: אפרת ברנס, ארט דירקטור : מיכל גונן, קופירייטר: אמיר אריאלי, מנהלת הפקה: דורית גוילי, מפיק : אלון שמואלוף, פלנרית: ליבי כץ- בר,חברת אנימציה: פיצ'י פוי
עדכון אחרון : 16/8/2005 13:08
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
  • עוד ב''פרסום ושיווק''

כותרות קודמות
כותרות נוספות
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים