יואנה תוביל את קמפיין קרליין
יואנה האוס, הזוכה בתחרות הריאלטי "אמריקן טופ מודלס", נבחרה להוביל את קמפיין "קרליין" לשנת 2006
"קרליין" לשנת 2006.
הבחירה ביואנה הייתה של אלחנן שקד, מנכ"ל קרליין, שביקש למצוא דמות בינלאומית מתאימה שתבטא את המהפך של קרליין לשנת 2006.
איריס שטרסמן, סמנכ"לית השיווק של קרליין, מסרה כי: "כחלק מהעברת השינוי בסדרות הטיפוח והקוסמטיקה
לצרכניות בשנה הקרובה, נבחרה יואנה מתוך עשרות דוגמניות בינלאומיות לאור סקרים שהעלו כי בנות נוער ונשים רבות רואות בה דוגמנית בינלאומית מצליחה ומודל לחיקוי".
מסע הפרסום יעלה באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי ויכלול טלוויזיה, עיתונות ושלטי חוצות.
כזכור, חברת "קרליין" הביאה לישראל לפני כשנה את השחקן כריס נות'- מיסטר ביג מהסדרה "סקס והעיר הגדולה" - שכיכב בקמפיין עבור המותג דאודורנט "נושם".
נות' קיבל אז 200 אלף דולר עבור השתתפותו בקמפיין. יואנה תאלץ להסתפק ב-150 אלף דולר על הקמפיין הקרוב.
עדכון אחרון : 7/8/2005 11:07








נא להמתין לטעינת התגובות


