גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


תקציב תמנון עובר ל-JWT

רשת האופנה תמנון העבירה את תקציב הפרסום שלה למשרד הפרסום טמיר כהן JWT. התקציב, שעבר ממשרד הפרסום פרנקו, צפוי לעמוד על כמליון דולר

סהר הראל | 24/7/2005 12:39 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
רשת האופנה תמנון, העבירה את תקציב הפרסום שלה למשרד הפרסום טמיר כהן JWT, זאת  כחלק ממהלך התרחבות כולל בו נוקטת הרשת בימים אלה. המהלך צפוי לכלול שינוי בקונספט השיווקי וכן מיתוג מחדש.

התקציב, שעבר ל-JWT ממשרד הפרסום פרנקו, צפוי לגדול למליון דולר.

רשת תמנון, בבעלות איש העסקים הירושלמי ברוך ריינר, מונה כיום 35 סניפים בפריסה
ארצית. תמנון פועלת מאז 1993 ומציעה ביגוד קז'ואל לנשים, גברים, נוער וילדים.

לדברי ברוך ריינר, מבעלי "תמנון", מהלך ההתרחבות יכלול גם מתיחת פנים לחנויות הקיימות וגם פתיחת 5 סניפים חדשים עד סוף השנה. "המעבר למשרד הפרסום JWT יסייע במינוף הרשת ובהדגשת התדמית החדשה שלה, תוך בחינת פרסום באמצעי מדיה נוספים שטרם היינו בהם".
עדכון אחרון : 24/7/2005 12:53
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
  • עוד ב''פרסום ושיווק''

כותרות קודמות
כותרות נוספות
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים