תקציב תמנון עובר ל-JWT
רשת האופנה תמנון העבירה את תקציב הפרסום שלה למשרד הפרסום טמיר כהן JWT. התקציב, שעבר ממשרד הפרסום פרנקו, צפוי לעמוד על כמליון דולר
התקציב, שעבר ל-JWT ממשרד הפרסום פרנקו, צפוי לגדול למליון דולר.
רשת תמנון, בבעלות איש העסקים הירושלמי ברוך ריינר, מונה כיום 35 סניפים בפריסה
ארצית. תמנון פועלת מאז 1993 ומציעה ביגוד קז'ואל לנשים, גברים, נוער וילדים.
לדברי ברוך ריינר, מבעלי "תמנון", מהלך ההתרחבות יכלול גם מתיחת פנים לחנויות הקיימות וגם פתיחת 5 סניפים חדשים עד סוף השנה. "המעבר למשרד הפרסום JWT יסייע במינוף הרשת ובהדגשת התדמית החדשה שלה, תוך בחינת פרסום באמצעי מדיה נוספים שטרם היינו בהם".
עדכון אחרון : 24/7/2005 12:53