איש הבצק של פילסברי עובר
ג'נרל מילס, משווקת פילסברי, האגן דאז וNature Valley, העבירה את תקציבה למשרד הפרסום פלד. אחרי 3 שנים בדחף החליטו בחברה לרענן את הקו הפרסומי
לדברי ברי שן, מנהל השיווק של ג'נרל מילס: "לאחר חיבור
מוצלח עם דחף שעשו עבודה מעולה בהחדרת המוצרים של ג'נרל מילס לשוק הישראלי, החלטנו כמקובל בתחום לרענן את הקו הפרסומי של החברה.
משרד הפרסום פלד, שהחדיר לשוק את מחלבות טרה וחמוצי בית השיטה, נמצא מתאים לטיפול במותגי החברה.
עדכון אחרון : 13/7/2005 13:04