גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


איש הבצק של פילסברי עובר

ג'נרל מילס, משווקת פילסברי, האגן דאז וNature Valley, העבירה את תקציבה למשרד הפרסום פלד. אחרי 3 שנים בדחף החליטו בחברה לרענן את הקו הפרסומי

NRG מעריב | 13/7/2005 12:49 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
תקציב הפרסום של חברת ג'נרל מילס ישראל, משווקת המותגים פילבסרי, האגן דאז ו-Nature Valley, עובר למשרד הפרסום פלד. בשלוש השנים האחרונות טופל תקציב הפרסום של החברה על ידי דחף. 

לדברי ברי שן, מנהל השיווק של ג'נרל מילס: "לאחר חיבור
מוצלח עם דחף שעשו עבודה מעולה בהחדרת המוצרים של ג'נרל מילס לשוק הישראלי, החלטנו כמקובל בתחום לרענן את הקו הפרסומי של החברה. 

משרד הפרסום פלד, שהחדיר לשוק את מחלבות טרה וחמוצי בית השיטה, נמצא מתאים לטיפול במותגי החברה.
עדכון אחרון : 13/7/2005 13:04
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
  • עוד ב''פרסום ושיווק''

כותרות קודמות
כותרות נוספות
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים