גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


שופעים תירוצים

מי בדיוק אחראי להפסקת הפרסום לחזיות למידות גדולות בראשון לציון? חברת המדיה STREET TV לא מגיבה, העירייה מכחישה וחברת החזיות נתקעה בלי קמפיין

סהר הראל | 11/7/2005 18:51 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
קמפיין לחזיות PLAYTEX למידות גדולות שבמרכזו תמונה של חזה שופע עומד במרכזה של מחלוקת תמוהה בין חברת "עדה ליס", יבואנית המותג, ובין חברת STREET TV מבית רפיד.

לפני פחות משבוע יצאה חברת ההלבשה התחתונה עדה ליס, יבואנית ומשווקת חזיות PLAYTEX בקמפיין חדש לחזיות במידות גדולות בעיר ראשון לציון. ישראל רומס, מנהל השיווק של החברה, סיפר ל-NRG מעריב כי נציגים מחברת STREET TV פנו אליו ושכנעו אותם לפרסם על גבי מסכי הטלויזיה שלהם.

"חששתי, כי אני יודע שזה מוצר בעייתי יחסית וכבר היו לי בעיות עם קמפיינים בעבר, אבל הם התעקשו שהמדיה הזאת מתאימה לקמפיין שלנו בדיוק ואמרו שהם מוכנים לעשות משהו קצת שונה ומעניין איתנו", אמר רומס. "סגרנו איתם על שידור אינטנסיבי של הפרסומת על גבי שמונה מסכים ברחבי הארץ בעלות של קרוב ל-50 אלף שקל."

אלא שלאחר מספר ימים מסרה STREET TV  לחברה כי גורמים בעיריית ראשון לציון ביקשו להוריד את הפרסומת מהמסך המוצב בעיר, בטענה שהוא פרובוקטיבי ופוגע ברגשות הציבור הדתי בעיר.

בעיריית ראשון לציון, משום מה, לא יודעים על מה מדובר. דובר העירייה, יוסי טאטיקה מסר ל- NRG מעריב:
"בבדיקה שערכנו לא מצאנו שום גורם בעיריית ראשון לציון שפנה לחברה בבקשה להוריד את הפרסומת. נשמח אם חברת STREET TV תוכל לחשוף את המקור שפנה אליה כדי שנוכל לבדוק את העניין". 
לא מבינים מה קרה, בינתיים אין קמפיין

רומס, מנהל השיווק של PLAYTEX עדיין לא מצליח להבין מה בדיוק קרה: "אמרתי להם מראש שזה קמפיין בעייתי אבל הם שיכנעו אותי, עכשיו אחרי שהשקענו בזה כל כך הרבה כסף הם מורידים לנו את הפרסום בראשון שמאוד חשוב לי.

"יש לנו המון לקוחות בראשון לציון. זאת אחת הערים החזקות שלי, וכתחליף הם הציעו להוסיף לי מסך בקניון איילון. אני לא רוצה מסך בקניון איילון, ואני גם חושש שזאת רק ההתחלה. היום אמרו לי ממשרד הפרסום ש-STREET TV  מתכוונת להוריד גם את המסך בנס ציונה".

גל כהן, ממשרד הפרסום נחמני צפריר שאחראי לקמפיין,

מוסיף: "ברור לי לחלוטין שכל שלטי החוצות נשענים על היחסים עם העיריות והמועצות המקומיות והאינטרס שלהם הוא להגן על היחסים האלה. אבל אלינו הגיעה נציגה מרפיד שהעבירה לנו את המסר שהם מוכנים ללכת על קמפיין לא שמרני ושמבחינתם זה מהלך לגיטימי, ממש לא תיארנו לעצמו שזה ירד כל כך מהר, כמו שקרה.

"בסך הכל הכוונה לא היתה לעשות פרובוקציה לשם פרובוקציה, בחרנו מקומות שהם בסך הכל די נטולי גוון דתי כזה או אחר, והופתענו מאוד לגלות את המהירות שבה הורידו לנו את הקמפיין בראשון לציון ואת התירוצים ששמענו".

תמשיכו עם הקמפיין בשאר מסכי STREET TV?
"אנחנו לא מוכנים לוותר ושוקלים את דרכנו הלאה. אני לא אתן שיפגעו בלקוחותיי ואם הקמפיין ירד גם בנס ציונה אנחנו בהחלט נילחם בזה. מבחינתי זאת אכזבה גדולה מהמדיה הזאת, שהנחנו שתהיה יותר ליברלית. לצערנו, נוכחנו שלא כך הוא".

מנכ"ל STREET TV, מולי להב, סירב להגיב לדברים.

עדכון אחרון : 12/7/2005 10:32
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
  • עוד ב''פרסום ושיווק''

כותרות קודמות
כותרות נוספות
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים