גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


פרחים בקנה

נוקיה חונכת שלט ענק המורכב מפרחים והוקם בנמל התעופה בן גוריון. 24 אלף שתילים נדרשו להקמת השלט הענק, ויש גם וידאו שמראה איך עשו את זה

סהר הראל | 11/7/2005 12:50 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
חברת יורוקום, נציגת נוקיה בישראל, חנכה היום קמפיין ראשוני מסוגו בארץ – שלט גן ענק המורכב מפרחים וחלוקי נחל היוצר את סיסמת החברה : "Nokia – Connecting People".

השלט הענק, 1900 מ"ר גודלו, הוקם בטרמינל 3 בשדה התעופה בן גוריון, מול השביל המקשר בין אולם היוצאים ואולם הדיוטי פרי.

בקמפיין, באמצעות חברת "ברעם פרסום מקורי", הושקעו 2.5 מליון שקל לצורך הקמת השלט ותחזוקתו.  השלט מורכב מפרחים לבנים, חלוקי נחל כחולים ומסגרת דשא ולצורך הקמתו נדרשו 24 אלף שתילים, 3200 קוב אדמה ו-130 משאיות.

לצפייה בסרטון המתאר את הקמת השלט לחץ כאן

מנכ"ל יורוקום, אילן גרינבוים אמר היום כי "הסיסמה שמלווה את נוקיה מזה כמה שנים היא 'לחבר בין אנשים'. שדה התעופה מחבר בינינו, ובין העולם לבין ישראל, לכן המקום הטבעי והנכון ביותר מבחינתנו הוא נתב"ג.

בחרנו לבטא את הייחודיות והמובילות של נוקיה בדרך שונה שמבטאת את עליונות המותג ומתחברת לערכיו. במקום עוד קמפיין בטלויזיה שעלול להיבלע בים התכנים בחרנו לעשות משהו שונה להבלטת המותג".

מהחברה
נמסר כי בעת תכנון השלט עלה צורך בפרח כחול שאיתו "תיכתב" הסיסמה, אך לאחר חיפושים רבים גילו כי אין פרח המתאים לגוון המבוקש ולתנאי השטח.

לכן פנתה החברה למכון וולקני בבקשה לעצב עבורה פרח כחול שיתאים במיוחד לשלט. לעת עתה מחליפים את הפרחים הכחולים כ-50 אלף חלוקי נחל צבועים.

עוד נמסר כי תקציב הפרסום של נוקיה השנה ינוע בין 4 ל-5 מיליון דולר, לעומת 3.5 מיליון שהושקעו בשנה שעברה.
עדכון אחרון : 11/7/2005 13:05
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
  • עוד ב''פרסום ושיווק''

כותרות קודמות
כותרות נוספות
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים