גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


האם זה באמת כל כך טוב?

אסם-נסטלה יוצאת בקמפיין חדש לNESCAFE טייסטר'ס צ'וייס באמצעות מק'אן אריקסון

סהר הראל | 30/6/2005 11:38 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
אסם-נסטלה מעלה קמפיין חדש לקפה  NESCAFE טייסטר'ס צ'וייס, בהשקעה של 3 מיליון שקל.

הקמפיין, בהפקת משרד הפרסום מק'אן אריקסון, יעלה בערוצים 2, 10 ובערוצים הרוסיים.

סרטון הפרסומת החדש הופק בסגנון סרט בלשי ומסתיים בסיסמה המלווה את המותג מזה כמה שנים:
"? Is it really that good טייסטרס צ'ויס  NESCAFE"
"Oh, yeah!"

רותי
זנזורי, מנהלת השיווק של הקפה והמשקאות בחטיבת המשקאות והמאפה באסם מסרה כי "הקמפיין החדש מבוסס על הקונספט שקשה לעמוד בפיתוי של הקפה הטעים והאיכותי.

אנו ממשיכים לראות כי הצרכנים מגלים שיעור נאמנות גבוה במיוחד למותג ואנו מאמינים כי הקמפיין החדש ימשיך ויחזק את מעמדו של  NESCAFE טייסטר'ס צ'וייס כמוביל שוק".

סמנכ"ל קריאיטיב: טל רביב, מנהל קריאיטיב: יותם שרון, ארט דירקטור: נעם גזית, קופירייטר: ירמי ניר, סמנכ"לית לקוחות: יעל ברזם, פלנרית: מירב רגב., סופרוויזרית: מיכל יוסיפון, תקציבאי: אלי דולב.
עדכון אחרון : 30/6/2005 12:10
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
  • עוד ב''פרסום ושיווק''

כותרות קודמות
כותרות נוספות
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים