גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


ירוק בחוץ

מועצת הצמחים יוצאת בקמפיין חדש שיעודד צריכת אבטיחים. חם בחוץ, מרענן בפנים

סהר הראל | 28/6/2005 15:40 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
מועצת הצמחים מעלה קמפיין לעידוד צריכת האבטיחים באמצעות פרסום JWT.

הקמפיין, בהיקף של כ-800 אלף שקל יכלול שילוט חוצות, רדיו ופעילות קידום מכירות,  תחת הסיסמה "אבטיח.
ירוק בחוץ, מרענן בפנים".

הקמפיין מדגיש את יתרונותיו של האבטיח כפינוק מרענן, טבעי ועסיסי המתאים במיוחד לקיץ החם.

להאזנה לג'ינגל הרדיו מתוך הקמפיין לחץ כאן

מנכ"ל ומנהל קריאייטיב ראשי: יורם דמבינסקי, קופי: ארז מי-טל, ארט: מיה קרמן, מנהל לקוחות: יואב מגל (ג'מילי), מנהלת מחקר ואסטרטגיה:סלביה גבע, פלנר: גילי ארג'נטרו, תקציבאית: ענבל ערוסי, צלם: יורם אשהיים
עדכון אחרון : 29/6/2005 13:39
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
  • עוד ב''פרסום ושיווק''

כותרות קודמות
כותרות נוספות
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים