ירוק בחוץ
מועצת הצמחים יוצאת בקמפיין חדש שיעודד צריכת אבטיחים. חם בחוץ, מרענן בפנים
הקמפיין, בהיקף של כ-800 אלף שקל יכלול שילוט חוצות, רדיו ופעילות קידום מכירות, תחת הסיסמה "אבטיח.
ירוק בחוץ, מרענן בפנים".
הקמפיין מדגיש את יתרונותיו של האבטיח כפינוק מרענן, טבעי ועסיסי המתאים במיוחד לקיץ החם.
להאזנה לג'ינגל הרדיו מתוך הקמפיין לחץ כאן
מנכ"ל ומנהל קריאייטיב ראשי: יורם דמבינסקי, קופי: ארז מי-טל, ארט: מיה קרמן, מנהל לקוחות: יואב מגל (ג'מילי), מנהלת מחקר ואסטרטגיה:סלביה גבע, פלנר: גילי ארג'נטרו, תקציבאית: ענבל ערוסי, צלם: יורם אשהיים
עדכון אחרון : 29/6/2005 13:39