תוכי במהירות הקול
בזק בינלאומי יוצאת בקמפיין שילווה את מבצע "2 FAST" באמצעות אדלר חומסקי & וורשבסקי
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי & וורשבסקי, יימשך כשבוע ימים בערוצים 2 ו- 10, בהיקף של כחצי מליון שקל.
תמי הלוי, סמנכ"ל
השיווק בבזק בינלאומי, מסרה כי לאור הצלחת המבצע שהחל בפברואר האחרון הוחלט להאריך את משכו ולהציע אותו ללקוחות נוספים, שטרם התנסו בחוויית הגלישה במהירויות הגבוהות.
לדבריה, בחברה מאמינים כי "מבצע זה מאפשר ללקוחותינו למצות את חווית הגלישה המהירה, ולראיה היא למעלה מ-50% מלקוחותינו אשר כבר גולשים במהירויות של MB1.5 ומעלה".
עדכון אחרון : 26/6/2005 13:06