גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


אושפירסום

את מי אנשי ענף הפרסום היו רוצים לארח בסוכה? התשובות המפתיעות לפניכם

מיטל זדה | 29/9/2004 11:10 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
רוב אנשי ענף הפרסום מתגאים לא אחת ביכולת שלהם לחבר בין אנשים ולשמש כמארחים למופת. עירית לינור אפילו כתבה על זה ספר ("שירת הסירנה"). לקראת חג הסוכות, ובהמשך למסורת האושפיזין, החלטנו לבחון את זה בעצמנו. שאלנו כמה מהם - את מי הם היו מזמינים לסוכה. אתם, מוזמנים להתרשם מהתשובות.

שוני ריבנאי, מבעלי באומן-בר-ריבנאי, תמיד שמח לערבב בין החיים האישיים למקצוע. "הייתי מזמין אנשי קריאייטיב כדי לדבר איתם על איך אפשר לעשות פרסום שונה. משהו חדש, טרי. חוץ מזה, הייתי מזמין גם את נחום טבת  הפסל. כרגע אני מאוד מתעניין בנושא והייתי שמח לדבר איתו ערב אחד".

גיל סמסונוב, מבעלי גליקמן-נטלר-סמסונוב, יכול לשקול הסבה מקצועית לתחום השידוכים. "הייתי מזמין את יו הפנר וויקי כנפו. לדעתי היא יכולה לתת להפנר מספר עצות בנושאי פורנו. צמד נוסף שהייתי מארח - מרתה סטיוארט וגונן שגב. סתם כדי שיוכלו להחליף בינהם מתכונים לקראת המאסר המתקרב. הזוג השלישי שהאינטראקציה ביניהם יכולה להיות מעניינת הוא דודי אפל וישו. מעניין לראות אם אפל יכול לייעץ לישו איך להראות צלוב ועדיין להמשיך להרוויח".

יו הפנר.
יו הפנר. "עצות מויקי כנפו" צילום: רויטרס
דודי אפל.
דודי אפל. "להראות צלוב ולהרוויח" ברק פכטר
"שלומית בונה סוכה"

עדכון אחרון : 29/9/2004 11:10
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
  • עוד ב''פרסום ושיווק''

כותרות קודמות
כותרות נוספות
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים