 |  | |  | פריצקי: אתפור גם את חסון |  |
| |  | 8/7/2004 |  |
| |  | | |  |  | איילה חסון חושפת. מהדורת מבט
איילה חסון עשתה זאת אמש, ועשתה זאת בגדול: חשיפת הקלטת שבה נשמע פריצקי מבקש לתפור את פורז היא חשיפה גרנדיוזית, מהסוג שגורם לכל מי שצופה בה לשפשף את עיניו ואוזניו בתדהמה רבתי. פריצקי, בכיר מאוד במפלגה שניקיון הכפיים הוא המוטיב המרכזי בה, נשמע בקלטת הזו כמו אחרון הגנגסטרים. אלה לא רק הדברים שהוא אמר בקלטת, אלא גם האופן הנדבני שבו הוא אמר אותם: מגוון הרעיונות היצירתיים שהיו לו להפללת עמית פוליטי נקי כפיים, כמו גם שפע הפרטים האישיים המדויקים שהוא ידע לשפוך בעל פה על אותו עמית פוליטי, מלמדים כי זו איננה מעידה מקרית, אלא התנהגות מובנית של אדם מניפולטיבי וחולני במיוחד. אין כמעט צורך לומר כי ההופעה העלובה שלו במהלך המהדורה, בניסיון מגה-פתטי להיתפס כאדם שלא מפחד להתנצל, היתה הופעה שראויה לבוז רב: אם אתה מצטער כל כך על הדברים, מר פריצקי, מדוע חיכית עד ליום שבו הם ייחשפו בציבור כדי להתנצל עליהם? אם אתה באמת מצטער שהצעת לחוקר פרטי דרך לחסל את חייו של אדם ישר מן היסוד, למה לא דאגת להזהיר אותו מפני אותו חוקר פרטי לאחר מעשה?
השר פריצקי ניסה לזקוף לזכותו את העובדה שבחר להופיע במבט, ולא הסתפק בשליחת תגובה בכתב. אל תתרשמו מכך. זה ניסיון ערמומי של אדם ערמומי לזכות בהערכת הציבור על עניין שאינו רלוונטי. במידה רבה זה מאפיין נוסף של אישיותו המניפולטיבית והמסוכנת של פריצקי, שונא החרדים מהסיעה שומרת החוק של שינוי: במקום לשבת בביתו מבויש ולנסח את מכתב ההתפטרות שלו, הוא מתאפר ורץ למצלמות לספר לחברה עד כמה הוא מצטער. נו באמת.
|  |  |  |  |
|  |  | | חשיפה גרנדיוזית. חסון ופריצקי אתמול במבט |
|  |  |  |  | ערב חשוב ומרתק
|  |  |  |  | כוכב נולד. ערוץ 2
האחים צנחני ניצבו בפני דילמה משמעותית: מצד אחד יש להם איכות קולית ייחודית, כזו שבאה לידי ביטוי דווקא בביצוע של שיר חזק ומקורי, כמו שיר של היהודים. מצד שני, בשלב רבע הגמר צריך להתחשב בטעם הקהל וללכת גם על בחירות של שירים עם עומק קולי, ולא רק על מנעד צלילים ווקאלי, בנוסח מיקה שדה משלב שמינית הגמר, או יעל פרנדריך משלב המוקדמות השני (בשלב המוקדמות השלישי בחרה פרנדריך בחירה אמיצה יותר, אבל זה נושא חשוב מאוד למאמר נפרד. בעצם, לסדרת מאמרים.( למעשה, גם לשלתיאל היתה בעיה: יש לו קול מיוחד, אלא שצווארו זז בצורה קצת בנאלית בעת השירה, שלא כמו צווארו של הראל מויאל, שממש נע עם הקהל לקול הצלילים וזורם עם השיר.
גם חגית נדרי נראתה טוב, אבל היה חסר לה קצת נפח בקול, ויכול להיות שבחירה של שיר מאמצע שנות ה80- ולא מסוף שנות ה,80- או לחלופין בחירה של שמלת מעצבים ולא בגד ערב, יכלה לשנות את כל התמונה של ערב השידורים הדרמטי הזה. היא יכלה לשנות גם את התמונה בקרב העתידי בין ציפי משהיד לשמעון טפטה, שייפגשו בשלב גלגל ההצלה שמוביל לשלב חצי הגמר, שאחריו כל מי שזכה בניקוד גבוה בסיבוב השני יעמוד לבחירה נוספת, ויוכל לקבל מלא טלפונים סלולריים במתנה, וגם את הכרטיס הנוסף למוקדמות האחרונות של הגמר שיתקיים בניצנים, וחלקים קטנים ממנו תוכלו לראות בהפסקות הקצרות שיהיו בין פרסומת אחת לרעותה.
|  |  |  |  |
|
|  |  |  | |  |
 |
| 
|  |  |  |  | מבקר הטלוויזיה של מעריב, אזרח כבוד של כביש המנהרות, מורה בהכשרתו וקופירייטר בעברו, אב לשניים ונשוי לאחת, מגיש במילה האחרונה בגלי צה"ל ואחד ממאה היהודים העשירים בעולם. |  |  |  |  |
|  | |  |  | |  |  | | |
 | |
|  |
|