דיווחים על תקלה נרחבת באתר "רמזור" של משרד הבריאות: נוסעים ישראלים מדווחים הבוקר (א') כי לא הצליחו לעלות על טיסות בינלאומיות בחזרה ארצה לאחר שלא הצליחו להציג בפני נציגי חברות התעופה אישור על מילוי "הצהרת הבריאות" לכניסה לישראל. לאתר מקור ראשון הגיעו סיפורים מצד נוסעים מרחבי העולם שלא הצליחו למלא את הטופס הטכני הנדרש כדי להיכנס לארץ, ובעקבות כך חלקם סורבו עלייה למטוס והפסידו את כרטיס הטיסה שלהם.
"אנחנו ממלאים את ההצהרה, באים לשלב האחרון ולוחצים על 'סיום' וזה מה שמופיע לנו באתר: 'אופס, אירעה תקלה, אי אפשר לאמת את הנתונים כרגע'", סיפר יוסף יצחק שחר, שהיה אמור לשוב לארץ מביקור בקפריסין. הוא תיאר כי הוא וחמישה חבריו – יחד עם ישראלים אחרים שדה התעופה – ניסו למלא את ההצהרה שוב ושוב אך בכל פעם נתקלו באותה שגיאה, ובעקבות כך סרב הפקיד בדוכן הצ'ק-אין לאפשר להם לעלות לטיסה, למרות שהסבירו שמדובר בתקלה.
ל' נתקלה בבעיה דומה כשביקשה לעלות על טיסה בחזרה לארץ מנמל התעופה בבודפשט. "הפקיד בצ'ק-אין התעצבן עליי וביקש שאציג את העמוד לפני העלייה למטוס ונראה מה יהיה", היא סיפרה לאתר מקור ראשון. "לא היה להם איך לראות שהאתר לא פעיל, מכיוון שהוא בעברית".
התקלה לא חדשה." זו היתה טיסת איזי ג'ט מברלין לארץ בתחילת אוגוסט", העידה ישראלית שנתקלה בבעיה דומה. "היו שם עוד אנשים ששמעתי אותם אומרים שהאתר לא עובד. אבל אני חייבת להודות שהייתי שקועה בלחץ שלי ולא שמתי לב האם הם בסופו של דבר הצליחו להירשם או לא. לי האתר עבד ממש ברגע האחרון ליד הדלפק".