
אחת הדרכים הטובות יותר לעשות זאת היא להעלות כתבת תדמית מושקעת ואיכותית הכוללת צילומים והסברים מפורטים על העסק והשירותים שאתם מעניקים לאחרים.
מדוע כדאי לכם לכתוב כתבת תדמית על העסק שלכם?
כתבת תדמית איכותית היא כרטיס הביקור של העסק, והיא מאפשרת לכם ליהנות משורה ארוכה של יתרונות משמעותיים:
הכתבה שבונה לכם את המיתוג
כתבת תדמית, כשמה כן היא, היא כתבה אשר נועדה להציג את העסק שלכם באמצעות תיאור טוב, ראיון עם המנכ”ל ובעל העסק וזאת בתוספת תמונות איכותיות להמחשה. באמצעות כתבת תדמית טובה המופיעה באתר מוביל, ניתן להפנות את תשומת לבם של הגולשים לעסק בדרך מקורית.
הכתבה שתורמת לקידום האתר שלכם
כשיש לכם אתר אורגני, אתם מעוניינים לקדם אותו בכל מחיר כדי להישאר בתוצאות הראשונות של גוגל. דרך טובה לעשות זאת היא למקם כתבת תדמית איכותית באתר מוביל ולהוציא קישור מהכתבה אל אתר העסק. גוגל אוהבת לתעדף אתרים המקושרים לאתרים מובילים.
אתם יכולים לקחת את הכתבה לכל כיוון שרק תרצו
כתבת תדמית נתונה לשליטתכם המלאה, ואתם אלה שקובעים מה יהיה כתוב בה. תוכלו לפתוח עם סיפור מיוחד שקרה לכם, לשלב ראיון, להדגיש את היתרונות שלכם ולספר לגולשים איזו בעיה אתם עומדים לפתור באמצעות המוצר או השירות שאתם מציעים. בעזרת כתבה איכותית תוכלו לדבר אל לבו של הגולש, לרכוש את אמונו ולעודד אותו לפנות אליכם.
התאמה לקהל היעד
יתרון נוסף לכתבת תדמית הוא שבאפשרותכם לקבוע את הניסוח ומבנה הכתבה כדי להתאים אותה לקהל היעד מבחינת ניסוח, תמונות והכיוון שאליו אתם בוחרים לקחת את הכתבה, ובכך להגדיל פניות רלוונטיות לעסק. כלומר, כתבת התדמית מקטינה את הפניות הבלתי רלוונטיות, ומגדילה את הסיכוי שיפנו אליכם בעיקר גולשים רציניים המעוניינים בשירותים שאתם מציעים.
שיווק ידידותי
בניגוד לאמצעי שיווק אגרסיביים, כתבת תדמית משווקת את העסק שלכם בעדינות. כאשר הגולשים קוראים את הכתבה שלכם, הם אינם מרגישים “מאוימים” או חוששים מכך ש”מנסים למכור להם משהו”. ההיפך הוא הנכון, אם תדאגו לדבר אל לבו של הגולש, הוא יתחבר עד כדי כך למסר שלכם, עד שיחליט לפנות אליכם על דעת עצמו.
צריכים כתבת תדמית? לא חייבים לעשות את זה לבד
אם אתם מעוניינים לכתוב כתבת תדמית לעסק שלכם, אבל לא יודעים מהיכן להתחיל, חברת pronline נמצאת כאן בשבילכם. צוות של כותבים מקצועיים המתמחים בכתיבה עיתונאית ובכתיבת כתבות תדמית יסייע לכם לכתוב את הכתבה, תוך התמקדות בדרישות שלכם.
בתחילת התהליך מבצעים ראיון מקצועי עם הלקוח, כדי ללמוד יותר על השירותים שהוא מציע, על התחום ועל המתחרים בשוק. בשלב זה מחליטים גם על ניסוח הכתבה והתוכן, כך שאם אתם רוצים לספר סיפור מיוחד על העסק או על לקוח שעזרתם לו, זה בדיוק הזמן.
לאחר מכן, הכותב יוצא לדרך כדי לעבוד על הראיון שלכם, לעבד את כל המידע שנאסף ולהתאים אותו לדרישות האתר המוביל שאליו הוא עולה. כאשר הכותב מסיים לכתוב את כתבת התדמית, הוא מגיש אותה ללקוח. הלקוח עובר עליה, מעיר הערות ומציין אילו חלקים כדאי לתקן. לאחר שהכול אושר, הכתבה עולה לאוויר – העסק של הלקוח מקבל חשיפה נרחבת ופניות רלוונטיות ואיכותיות מתחילות לזרום לתיבת ההודעות.






