פרסומות וחזרנו: כך הפכה ישראל מצנועה וסולידרית לחברת שפע צרכנית

מדוע המודעות המסחריות הפסיקו להשתמש בערכי הציונות? עד כמה נמוך השפה יכולה לרדת? איזה שינוי עובר ממש עכשיו עולם השיווק החרדי? ואיך דווקא במלחמות מתעורר הפטריוט שביחצ"ן? ד"ר עירית זאבי, חוקרת לשון ותקשורת, סקרה פרסומות עבריות מתקופת טרום־המדינה ועד היום, ומצאה מה הן מלמדות אותנו על עצמנו

צילום: דורון גולן- ג'יני

ד"ר עירית זאבי. צילום: דורון גולן- ג'יני

לצפיה או התחברות לכתבות מקור ראשון

המשך